اجاره ون در کرج

اجاره ون در کرج

اجاره ون کرج با ون های لوکس و تشریفاتی و قیمت ارزان بصورت با راننده کرایه ون های تویوتا هایس سقف بلند و هیوندای h350 در کرج تحویل کمتر 1 ساعت

اجاره ون در کرج بصورت دربستی، نیمه دربستی، ترانسفر و فرودگاهی ( فرودگاه امام/مهرآباد ) با قیمتی شگفت انگیز و اتومبیل هایی مطمئن از نظر فنی و ایمنی با مرکز اجاره ون ایران ون رنتال

ایران ون رنتال در کرج

ایران ون رنتال بزرگ ترین مرکز کرایه ون در کشور می باشد که با دارا بودن بیش از 150 خودرو ون با رانندگان حرفه ای و با تجربه، امکان اجاره ون بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت را برای ساکنان محترم کرج فراهم کرده است.

متقاضیان ون می توانند از هر کجای کرج نسبت به رزرو ون مورد نظر اقدام نمایند و در کم ترین زمان رانندگان مربوط به شعبه کرج به محل آن ها اعزام خواهند شد.

اجاره ون تا شمال بخش دیگری است که در ایران ون رنتال برای شهر های تهران و کرج در نظر گرفته شده است و می توانید با مراجعه به صفحه مربوطه اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

خدمات اصلی کرایه ون در کرج کدامند؟

هر یک از خدماتی که در بالا مشاهده می کنید، برای هدف خاصی در کرایه ون کرج در نظر گرفته شده است که با کلیک بر روی هر یک از گرینه ها می توانید به قسمت مربوط به آن منتقل شوید.

ون های اجاره ای کرج کدامند؟

  1. ون تویوتا هایس
  2. ون هیوندای h350
  3. ون بنز ویتو (VIP)
  4. ون اتاق هایس چینی

4 خودرو ون بالا متداول ترین و استاندارد ترین ون هایی هستند که برای سرویس های تشریفاتی، توریستی و گشت بهترین انتخاب ها در کشور ما می باشند و مجموعه ایران ون رنتال شرایط رزرو هر یک از این ون ها را برای کرجی های محترم فراهم کرده است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از خودرو ها، بر روی نام آن در لیست بالا کلیک کنید.

کرایه ون در کرج برای گشت داخلی

کرایه ون در کرج

کرایه ون در کرج

گشت داخلی ون در کرج مربوط به سرویس در اختیاری است که محدود به استان البرز بوده و معمولا زمان آن 10 ساعت برای هر روز می باشد.

در سرویس گشت داخلی کرج میتوان تدارکات تشریفاتی را برای مسافران VIP در نظر گرفت و زمان آن را تا ساعاتی از شب هم افزایش داد و بصورت ساعتی هزینه مضاف را محاسبه کرد.

هزینه کرایه ون گشت داخلی در کرج

معمولا برای کرایه ون گشت، هزینه 10 ساعت ( تعرفه یک روز کامل ) برای سرویس هایی که کمتر از این زمان هم هستند در نظر گرفته می شود و گاها با توجه به ویژگی های سرویس میتوان برای آن تخفیفات ویژه ای در نظر گرفت.

علاوه بر این موضوع نکته ای که قابل توجه است این است که اگر نیاز به اجاره ون برای یک ترانسفر 1 یا 2 ساعته داخل کرج است، این نوع سرویس نیازی به رزرو کامل ون گشت ندارد و می توان برای آن هزینه یک ترانسفر ( با توجه به طول مسیر، جاده، وجود یا عدم وجود تدرکات VIP ) را در نظر گرفت.

برای اطلاع از قیمت ها لازم است که با پشتیبان وب سایت تماس بگیرید و از او استعلام دقیق را بخواهید زیرا نکته هایی وجود دارد که بر هزینه سرویس شما موثر است و در انتخاب نوع خودرو یا عوامل دیگر هم پشتیبان وب سایت می تواند راهنمایی های خوبی برای شما داشته باشد که هزینه سرویس تا حد ممکن کاهش یابد.

نکته: تامین وعده غذایی برای راننده از مشتری انتظار می رود و در صورتی که شرایط انجام این کار برای او نباشد، میتواند این موضوع را پیش از سرویس با راننده در میان بگذارد و به جای آن هزینه غذا را جداگانه با او حساب کند.

کرایه ون برای ترانسفر فرودگاه امام خمینی در کرج

فرودگاه امام خمینی

خدمات کرایه ون برای ترانسفر فرودگاه امام خمینی یکی دیگر از اصلی ترین بخش های ایران ون رنتال است که هم در تهران و هم در کرج با  تفاوت 50 هزار تومان قیمت، انجام می پذیرد.

فرودگاه بین المللی امام خمینی که میزبان مسافران و گردشگران خارجی بسیاری است، میتوانند از ون اجاره ای با رانندگان مسلط به چند زبان خارجی بهره ببرند.

ون VIP مخصوص فرودگاه

تشریفات و خدمات VIP در بخش فرودگاه بسیار حائز اهمیت است و اکثر مسافران این بخش نیاز به تدرکاتی از این قبیل دارند که البته قسمتی در این صفحه را هم برای خدمات VIP در نظر گرفته ایم که در ادامه خواهید  دید.

بطور کلی ون تشریفات در کرج برای بخش فرودگاه بین المللی امام خمینی با .ویژه ترین امکانات ممکن در ایران، توسط ایران ون رنتال ارائه می شود و امید است که شایستگی استقبال از مسافران محترم شما را حاصل شود.

اجاره ون در کرج برای مسافرت ( ون توریستی )

اجاره ون برای مسافرت و گردش های برون شهری به عنوان سرویس های توریستی در شهر کرج از پر طرفدار ترین خدمات ایران ون رنتال برای استان البرز به شمار می رود.

در اجاره ون توریستی می توانید ونی را بصورت در اختیار برای سفر به یکی از شهر های زیبای کشور از مبدا کرج داشته باشید.

ون و راننده در طول تمامی سفر دربست در اختیار شما هستند و می توانید برای گردش و رفت و آمد به هر کجای شهر مقصد، دیدن از جازبه های توریستی و … از آن دو بهره ببرید.

ون توریستی چه ویژگی هایی دارد؟

  • رانندگان بخش ون توریستی معمولا افرادی آشنا به جازبه های گردشگری و شهر های مهم کشور هستند.
  • رانندگانی مسلط به زبان های خارجی هم برای گردشگران خارجی ون توریستی در نظر گرفته می شود.
  • این سرویس ها بصورت کاملا در اختیار هستند و راننده و طول کل سفر مسئول جا به جایی مسافران به هر کجا که دوست داشتند، است.
  • در سرویس های توریستی معمولا تامین محل خواب و وعده های غذایی راننده توسط مسافران انجام می شود.
  • هزینه ون توریستی بسته به مسیر هایی که می بایست طی شود(خاکی، آسفالت و …)، میزان کیلومتر مسیر، شرایط ترافیکی و آب و هوایی جاده های مد نظر و نوع ون محاسبه می شود.
  • برای رزرو ون توریستی لازم است حداقل 3 روز قبل نسبت به اجاره سرویس اقدام نمورد تا راننده و شرایط فنی خودرو برای مسافرت آماده شوند.

ترانسفر توریستی

نوع دیگری از خدمات ون توریستی وجود دارد که صرفا بصورت یک ترانسفر 1طرفه انجام می پذیرد و دیگر نیاز به در اختیار بودن خودرو یا برگشت وجود ندارد.

این نوع سرویس قاعدتا از نظر هزینه ای  کاملا با سرویس های دیگر متفاوت است و ایران ون رنتال در این بخش بدلیل دارا بودن مراکز خدمت رسانی در اکثر استان های کشور، مناسب ترین قیمت را برای ترانسفر های یک طرفه به مشتریان محترم خود تقدیم می کند.

نکته مهم قابل ذکر در خصوص ون های توریستی

ون های توریستی می بایست در بخش بررسی فنی اتومبیل قبل از سرویس، چکاب کامل شوند و خودرو از همه نظر در ایده آل ترین حالت به مشتری ارائه شود و به همین منظور ایران ون رنتال کارشناسی قبل از سرویس را برای تمامی خودرو ها بصورت کامل انجام می دهد و  در صورتی که ون به هر دلیلی ناگهان در طول مسیر دچار مشکل شود، پشتیبانی مجموعه به سرعت خودرو را برای مسافرین جایگزین خواهد کرد.

اجاره ون VIP در کرج

VIP van in karaj

VIP van in karaj

اجاره ون VIP در کرج برای میهمانان مهم سیاسی یا خارجی با ارائه بیش از 50 خودرو آماده به کار در کرج توسط ایران ون رنتال قابل انجام است و تدابیر ویژه ای که برای بخش تشریفات اجاره ون کرج در نظر گرفته شده است، شامل موارد زیر می شود:

اجاره بادیگارد به همراه ون و راننده

بادیگارد های حرفه ای و با تجربه در امور تشریفات یکی از بخش های VIP در ایران ون رنتال هستند که امکان بهره گیری از آن ها به همراه ون و راننده برای مشتریان محترم فراهم است.

رانندگان مجرب در امور تشریفات

در شهر کرج رانندگان مجرب و با سابقه ای در حوزه تشریفات بکار گرفته شده اند که علاوه بر تسلط کامل بر زبان های خارجی دارای ظاهر آراسته و سیمای خوبی هستند تا سرویس سرویس های تشریفاتی این شهر را مدیریت کنند.

خودرو های مدل بالا و کم کارکرد

ون های بخش تشریفات ایران ون رنتال، خودرو هایی با کارکرد بسیار پایین هستند که از آن ها تنها در سرویس های تشریفاتی بهره گرفته شده است.

خودرو های جدید (مدل بالا) با دیزاین ویژه برای امور تشریفات، ون های قابل استفاده در کرایه ون VIP برای استان البرز می باشند.

علاوه بر این موضوع امکان چسباندن برچسب ها و بنر های ویژه هم بر روی اتومبیل ها در این بخش قابل انجام است که می بایست با هماهنگی قبلی، بر روی خودرو اعمال شود.

ون تویوتا هایس برای چه ویژگی هایی دارد و برای چه کاربردی مناسب است؟

اجاره ون تویوتا هایس در کرج

اجاره ون تویوتا هایس در کرج

ون تویوتا هایس در دو مدل سقف کوتاه و سقف بلند، ظرفیت بین 12 تا 14 نفر را شامل می شود و بدلیل جواب دهی بسیار خوبی که در سرویس های توریستی و گشت ها داشته است، به عنوان معروف ترین ون اجاره ای در ایران شناخته می شود.

ون تویوتا هایس  را می توان به نوعی آچار فراسه برای تمام سرویس هایی دانست که شکل کاملا VIP نداشته باشند.

این خودرو با قیمت مناسبی که برای اجاره در سطح کشور دارد، همچنین فنی و ایمنی بسیار قابل اعتماد، رنک اول پر درخواست ترین ون های اجاره ای در کل ایران و نه تنها کرج است.

اما اگر بخواهیم یک کاربرد خوب برای این ون معرفی کنیم:

سرویس هایی که خانواده ها یا گروه های دوستانه برای سفر ( توریستی ) مد نظر دارند، ون تویوتا هایس بهترین انتخاب برای آن هاست.

همچنین برای بخش فرودگاه امام جهت استفاده ساکنان البرز، این ون انتخاب ایده آلی برای خانواده هایی است که ونی راحت و خوب می خواهند و از طرفی نیاز به تدارکات خاص VIP هم ندارند.

ون هیوندای H350 بهترین انتخاب برای تشریفات

ون هیوندای H350 ونی تشریفاتی برای سرویس های VIP فرودگاه امام یا گشت/ترانسفر لوکس داخل شهر است که برای استان البرز در رنگ های مشکی، سفید و طوسی توسط ایران ون رنتال ارائه می شود.

هیوندای H350 دارای 13 الی 17 نفر ظرفیت با صندلی های بسیار راحت و امکانات لوکس است که در مقایسه با تمامی ون های دیگر موجود در ایرن، بهترین انتخاب برای سرویس های سطح بالا به حساب می آید.

خدمات مکمل با ون HYUNDAI H350

همانطور که گفتیم بیشترین کاربرد H350 در سرویس های VIP است و خدماتی جهت تشریفاتی سازی سرویس در قسمت قبل این مطلب داشتیم که این موارد در واقع تکمیل کننده ایجاد فضایی لوکس برای مسافران این ون می باشد:

  • راننده تشریفات
  • بادیگارد به همراه خودرو
  • برچسب تبلیغاتی مربوط به یک گروه یا ارگان خاص
  • و …

که موارد دیگری هم می تواند با توجه به خواست کارفرما برای این ون در نظر گرفته شود.

ون بنز ویتو

ون بنز ویتو یک ون تشریفاتی دیگر است که با ظرفیت 7 نفر سرنشین، از ون های درجه دوم بخش تشریفات به حساب می آید.

بنز ویتو در دو مدل کلاسیک و VIP در ایران وجود دارد که منظور ما از این خودرو نوع VIP آن است زیرا نوع کلاسیک آن با توجه به امکانات و ظرفیت پایینی که دارد، توانایی رقابت با گزینه هایی مثل تویوتا هایس را نداشت و تقریبا می توان گفت که جایگاه خود را در سرویس های دربستی از دست داد.

ون بنز ویتو انتخاب خوبی برای سرویس های فرودگاهی VIP با تعداد نفرات پایین است.

ون اتاق هایس چینی

نوعی دیگر از ون هایی که در ایران به اجاره می روند، ون های اتاق هایس هستند که برای سرویس های کم هزینه و اقتصادی کاربرد بیشتری دارند.

ون اتاق هایس دارای ظرفیتت 12 نفر است و بهره گیری از آن برای افرادی که قصد دارند با استفاده از ون به یک سفر راحت و ایمن بروند و هزینه زیادی هم برای آن در نظر نگرفته اند، انتخاب بسیار خوبی می باشد.

اتاق و فضای داخل این اتومبیل بدلیل محبوبیت زیاد تویوتا هایس از روی این خودرو طراحی شده است اما خب از نظر کیفی نمی توان تویوتا هایس واقعی را با این اتومبیل مقایسه کرد.

هر 4 مورد ون های بالا قابل رزرو از مجموعه ایران ون رنتال در کرج هستند و هر کس با توجه به برنامه ای که برای سفر خود دارد، می تواند با تماس با پشتیبانی وب سایت، نسبت اجاره هر یک اقدام کند.