اجاره ون در اهواز

اجاره ون در اهواز

اجاره ون تشریفات و مسافربری عادی در اهواز با مناسب ترین قیمت برای گردشگران و ساکنان محترم منطقه با ایران ون رنتال، بزرگ ترین مرکز کرایه ون در ایران

تماس و رزرو ون از شعبه خوزستان

استان خوزستان یکی از استان های پر رفت و آمد کشور هم برای توریست های داخلی و هم خارجی است. همچنین افراد زیادی سالانه با اهداف پزشکی از کشور های گوناگون به اهواز سفر می کنند تا از خدمات پزشکی بیمارستان های این شهر استفاده کنند.

ایران ون رنتال بصورت 24 ساعته پاسخ گوی نیاز های مسافرین در خصوص حمل و نقل و جا به جایی با استفاده از وسیله نقلیه ون می باشد.

برای رزرو و اجاره کرده ون در اهواز بر روی دکمه کلیک کنید تا ابتدا با مشاهده اطلاعات کامل قبل از رزرو بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع ون های اجاره ای در اهواز و آبادان

دو شهر اهواز و آبادان، مهم ترین شهر های استان خوزستان هستند که هم از نظر جمعیت، هم امکانات و هم گردشگر، در میان شهر های مهم کشور جایگاه بخصوصی دارند.

ایران ون رنتال 3 نوع ون اجاره ای برای این دو شهر تدارک دیده است:

  1. ون تویوتا هایس های روف

ون تویوتا هایس های روف

ون تویوتا هایس های روف

ون تویوتا هایس که معرف تمام جنوبی های عزیز می باشد و به عنوان یکی از خودرو های بسیار کاربردی در این شهر از آن بهره گرفته می شود.

تویوتا هایس  بدلیل فنی بسیار قدرتمند و توان سازگاری بالا با آب و هوا های مختلف، اولین ونی است که برای مسافرانی که به اهواز سفر می کنند، پیشنهاد می شود.

علاوه بر ویژگی های فنی بسیار خوبی که ون تویوتا هایس در خود جای داده است، از نظر هزینه ای هم بسیار مقرون به صرفه تر از موارد دیگری که در ادامه معرفی می کنیم، به نظر می رسد.

تویوتا هایس high roof دارای 13-14 نفر ظرفیت می باشد و بسیار مطمئن از نظر ایمنی، سرمایش/گرمایش، تهویه و موارد اولیه است.

  1. هیوندای h350

    ون هیوندای اچ 350

    ون هیوندای اچ 350

اتومبیل ون هیوندای مدل h350 هم یکی دیگر از ون های بسیار پر طرفدار در کشور ما شناخته شده است که ایران ون رنتال، نمونه های کم کارد و تمیزی از این ون را برای سرویس های تشریفاتی اهواز تدارک دیده است تا گروه هایی که با تعداد نفرات 13 الی 17 نفر هستند، بتوانند با یک خودرو در سطح شهر رفت و آمد کنند و از خدمات VIP در حین سرویس هم بهره مند باشند.

در خصوص ویژگی های سرویس VIP در ادامه صحبت خواهیم کرد.

هیوندای H350 در مقایسه با تویوتا هایس، صندلی های راحت تر و جا دار تر، ظاهر شکیل تر و امکانات رفاهی مناسب تری دارد اما از نظر فنی این دو خودرو با یک دیگر در یک سطح هستند.

بطور کلی هیوندای H350 انتخاب مناسبی برای افرادی است که قصد دارند در فضایی لوکس تر از خدمات اجاره ون در خودستان بهره ببرند و قاعدتا هزینه آن هم از ون تویوتا هایس بالا تر است.

  1. ون بنز ویتو (VITO)

ون بنز ویتو در 2 مدل عادی و تشریفاتی ارائه می شود که معمولا مدل VIP آن است که در سرویس های مناسب در ایران کاربرد دارد و مدل عادی ون بنز ویتو بدلیل کمبود هایی که در مقایسه با تویوتا هایس و هیوندای H دارد، تقریبا جایگاه خود را در این رقابت از دست داده است.

بنز VITO VIP دارای 7 نفر ظرفیت است و برای گروه هایی که تعداد نفرات کمتری دارند، خودرو مناسب و خوش امکاناتی است.

از آن جایی که خودرو های سواری برای سرویس های VIP مناسب 3 سرنشین هستند، ون ویتو می تواند انتخاب خوبی باشد تا به جای استفاده از 2 خودرو سواری، یک ون لوکس پاسخگوی نیاز باشد و گروه را در یک اتومبیل دور هم جمع کند.

ون بنز ویتو

ون بنز ویتو

بهترین گزینه برای شهر اهواز کدام است؟

در میان این 3 ون محبوب ترین گزینه در میان اهالی جنوب کشور، ون تویوتا هایس های روف است و این خودرو امتحان خود را هم در این ناحیه پس داده است.

از این رو ما هم به شما پیشنهاد می کنیم اگر وجود ویژگی های تشریفاتی در سرویس برایتان اهمیت چندانی ندارد، با انتخاب این خودرو در هزینه های خود هم صرفه جویی کنید.

انواع خدمات کرایه ون در خوزستان

برای کرایه ون در خوزستان، می بایست هدف و کاربرد مد نظر خود را انتخاب کنید که مشخص کننده شرایط هزینه ای سرویس، مدت زمان سرویس و محدوده مکانی آن می باشد.

در بالا آیتم های خدمات اجاره ون در خوزستان را معرفی کرده ایم و با کلیک بر روی هر یک می توانید جزئیات مربوط به آن را مشاهده نمایید؛ همچنین پیشنهاد ما برای انتخاب خودرو را هم در نظر بگیرید و سپس نسبت به رزرو ون اقدام کنید.

اجاره ون برای فرودگاه بین المللی اهواز

اجاره ون در اهواز برای فرودگاه

اجاره ون در اهواز برای فرودگاه

بخش قابل توجهی از سرویس هایی که برای استان خوزستان انجام می پذیرد، مربوط به  اجاره ون فرودگاه بین المللی اهواز است که به منظور رفت و آمد از فرودگاه به هتل و بلعکس می باشد.

ون فرودگاهی VIP

میهمانان مهم و یا خارجی شما می توانند با استفاده از خدمات VIP ون فرودگاه، با تشریفات ویژه از این سرویس ها استفاده کنند.

اجاره بادیگارد به همراه راننده و ون

یکی از این تشریفات ویژه اجاره بادیگارد به همراه ون و راننده آن است که برای افراد سیاسی در نظر گرفته شده است و در زمان رزرو ون می توانید نسبت به رزرو این مورد هم اقدام نمایید.

رزرو رانندگان چند زبانه و مسلط به اصول تشریفات

رانندگانی با تجربه در حوزه تشریفات در این قسمت از خدمات ما حضور دارند که دارا بودن تسلط ویژه در چند زبان خارجی ( عربی، انگلیسی و ترکی ) علاوه بر زبان فارسی، بخشی از وظایف آن هاست.

ارائه خودرو های لوکس و کم کارکرد

همیشه برای بخش VIP اتومبیل های لوکس و کم کاردی بکار گرفته می شوند که از نظر امنیتی، فنی و رفاهی در بهترین حالت ممکن باشند.

بهترین ون برای ترانسفر فرودگاهی اهواز:

ون تویوتا هایس و هیوندای H350 از نظر ما بهترین گزینه ها برای ترانسفر فرودگاه هستند. خودرو تویوتا برای سرویس های عادی و خوردو هیوندای برای سرویس های VIP فرودگاه اهواز بهترین انتخاب ها می باشند.

در عین حال مسافران محترم می توانند نسبت به رزرو ون اتاق هایس، بنز ویتو عادی و بنز ویتو VIP هم در بخش بهره ببرند.

اجاره ون برای ایستگاه قطار اهواز

ایستگاه خطار شهر اهواز هم شامل خدمات اجاره ون ایران ون رنتال می شود و مسافران می توانند با همان روالی که در قسمت فرودگاه گفته شده، نسبت به رزرو ون پیش از رسیدن به مقصد اقدام نمایند.

در خدمات قطار هم بخش عادی و VIP فعال است و بهره گیری از دو شکل مقدور می باشد.

کرایه ون دربستی در اهواز

کرایه ون دربستی در اهواز برای مسافرانی است که قصد دارند یک ون را بصورت کامل در اهواز دربست بگیرند تا هم در گردش های خود نیاز به تاکسی گرفتن نداشته باشند و هم اینکه از رفت و آمد های خود در مسافرت های طولانی سطح شهر خیالشان آسوده باشد.

ون دربستی یا در اختیار شهر اهواز بصورت 10 ساعته می باشد و محدوده تعریف شده در آن داخل شهر اهواز است؛ گرچه امکان افزایش این محدود ( مثلا رفتن به آبادان و برگشتن ) هم با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد.

معمولا مسافران این بخش هم تمایل بیشتری به استفاده از خودرو تویوتا هایس دارند.

اجاره ون توریستی

کرایه ون توریستی در اهواز

کرایه ون توریستی در اهواز

آخرین بخش از خدماتی که در اجاره ون خوزستان ارائه می شود، ون توریستی یا ون برای مسافرت است که از مبدا صورت می گیرد و مسافران می توانند با گرفتن ون در همان شهر به هر کجای ایران سفر کنند.

سرویس های برون شهری هم می تواند بصورت تشریفاتی انجام بپذیرد و  یا اینکه برای مسافران خارجی، رانندگان هم زبان با آن ها ارسال شود تا با داشتن یک راهنما، از سفر خود لذت بیشتری ببرند و احساس امنیت بهتری داشته باشند.

از استان خوزستان به کجا سفر می کنید؟

شما در بخش توریستی می توانید از استان خوزستان به هر کجای ایران سفر کنید و ون را بصورت دربست در اختیار داشته باشید تا زمان اتمام سرویس و بازگشت به شهر خودتان یعنی اهواز!

اما بد نیست در این قسمت به استان هایی اشاره کنیم که امکان ترانسفر یک طرفه به این استان ها هم وجود دارد و دسترسی خودرو یا خدمات در آن ها برای ایران ون رنتال در مناسب ترین حالت است:

  • از خوزستان به شیراز
  • از خوزستان به تهران
  • از خوزستان به کرج
  • از خوزستان به اصفهان
  • از خوزستان به تبریز
  • از خوزستان به مشهد
  • از خوزستان به مازندران
  • از خوزستان به گیلان و رشت

سوال دیگری دارید؟

برای مطرح کردن سوال های بیشتر، استعلام موجودی خودرو، هزینه سرویس و یا رزرو خودرو، می توانید بصورت 24 ساعته با پشتیبانی ایران ون رنتال تماس بگیرید.