ون هایی که از خیبان ها رد می شوند، فرصتی بسیار ناب برای ارسال یک پیام تبلیغاتی (بصورت بسیار شیرینی) به چشمان و ذهن افراد گذرا در خیابان ها است.شاید روش هایی مانند بیلبورد های تبلیغاتی دیگر جذابیت چندانی برای مخاطب نداشته باشند اما مردم همچنان به روش های جدید و خلاقانه تبلیغات نگاه می کنند و برایشان جالب است.

اگر بتوانید از ون های تبلیغاتی در مسیر بازار هدفتان استفاده کنید، آن ها به تعداد دفعاتی که ون در حال گذر از آن منطقه است، تبلیغات شما را خواهند دید.قائدتا هرچقدر تعداد دفعات دیده شدن بیشتر باشد، تاثیر روی ناخودآگاه افراد بیشتر است.

خودرو ون تبلیغاتی را همچنین می توانید در مسیر مخاطبان هدف پارک کنید و مطمئن باشید که مردم در برخورد با آن، یک چیز جدید و جذاب را دیده اند!بنابراین اگر نگران دیده شدن تبلیغات خود هستید، می توانید مطمئن باشید که به هدف خودتان می رسید.

در ادامه ایده هایی را برای هرچه بهتر دیده شدن تبلیغات هک شده روی ون به شما ارائه خواهیم کرد.با ایران ون همراه باشید!

ون های تبلیغاتی چگونه به افزایش مشتریان شما کمک می کند؟

اجاره یک ون تبلیغاتی و تجهیز آن می تواند از دو روش به افزایش مشتریان شما و محبوبیت برند شما کمک کند.اولین روش، روش فروش مستقیم و روش بعدی فروش های ثانویه می باشد.در ادامه به توضیح هر دو روش خواهیم پرداخت.

1-فروش مستقیم

طرح های تبلیغاتی می توانند بسیار شلوغ و یا ساده باشند.هر دو مورد مزیت های خاص خودشان را دارند.ما در ایران ون با توجه به شرکت در برنامه های تبلیغاتی پیشنهاد می کنیم که از هر دو روش استفاده کنید.یعنی تا می توانید ون را شلوغ و جذاب کنید و در عین حال بخشی ساده تر را در نظر داشته باشید که شماره های تماس، ایمیل و آدرس وبسایتتان در آن به صورت خیلی ساده به نمایش گذاشته شده باشد و در دسترس باشد.

از این طریق می توانید مطمئن باشید که کسانی که از کنار ون رد می شوند، موبایل خودشان را در خواهند آورد و از شماره و آدرس وبسایت شما عکس خواهند گرفت تا بعدا با شما تماس بگیرند و یا تماس مستقیم خواهند گرفت و منجر به فروش مستقیم خواهند شد.

2-فروش ثانویه

ناخودآگاه افراد هدف تمام فروشندگان در سطح جهان است.

این جمله چقدر برایتان آشنا است؟ دقیقا به این خاطر که بارها تبلیغ را در تلویزیون دیده اید! ون های تبلیغاتی اگر به درستی هدایت شوند، می توانند بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب بگذارند! آن هم نه تنها یک فرد، بلکه تمام افراد یک خانواده! بنابراین اگر محصول شما محصولی است که در فروشگاه ها عرضه می شود، اطمینان داشته باشید در بین برند های مختلف، مخاطب دوست دارد حداقل یک بار از محصول شما استفاده نماید و این موضوع می تواند فروش ثانویه را بعد از مدت زمان 2 الی 5 ماه برای شما به ارمغان بیاورد.

از ایده های خلاقانه استفاده کنید!

آیا تا به حال فلکسی هایی که پشت آن ها ال ای دی کار گذاشته شده است را دیده اید؟ این علائم می توانند جلوه ویژه ای به خودرو ون بدهد.همچنین می توانید از علائم متحرک استفاده کنید.در عین حال اطمینان حاصل کنید که علائمی که روی خودرو کار می کنید، هر چند وقت یک بار (در صورت بلند بودن مدت زمان تبلیغات) تعویض شود.

بسته بندی محصولتان را روی خودرو ون سه بعدی کنید!

مردم همیشه دوست دارند بدانند چه چیزی را می خرند! یک نمونه سه بعدی و نصب آن بر روی ون می تواند اثر ون تبلیغاتی را چند برابر کند.چند وقت پیش بر روی یک بیلبود تبلیغاتی یک نمونه 10*10 متری از شامپو صدر صحت دیدم و برایم بسیار جالب بود (در جاده قم).

اگر محصول فیزیکی است و خدمات نیست، یک نمونه سه بعدی به همراه بسته بندی روی خودرو ون تبلیغاتی نصب کنید.

از چندین ون تبلیغاتی استفاده کنید!

هر چقدر هم خودرو ون در شهر در حال گردش باشد، باز هم ممکن است در ساعاتی از شبانه روز، گروهی از افراد آن را نبینند! بنابراین در شهرهایی مانند تهران لازم است که از چند ون تبلیغاتی استفاده کنید.

همچنین در این صورت سعی کنید فرم تبلیغاتی در هر خودرو متفاوت تر از دیگری باشد تا مخاطبانی که برای دومین بار ون را می بینند، جلوه دیگری از تبلیغات شما را ببینند تا برایشان جذاب تر باشد.

اگر چنیدن محصول مختلف دارید، لزومی به به نقش در آوردن همه آن ها در یک خودرو نیست.در عوض می توانید هر محصول را در یک خودرو فراخوانی کنید.هم تخصصی تر و هم زیباتر و ساده تر!

برای رقیبان خود تبلیغات نکنید!

فرض کنید شما می خواهید محصولی جدید را به وسیله اجاره یک ون تبلیغاتی به مردم نشان دهید و آن را عرضه کنید.مثلا فرض کنید شما نوعی دمنوش برای لاغری را روی خودرو ون حک می کنید.در این صورت ممکن است افرادی در موتور های جستجو بدون اینکه برند شما را بشناسند، فقط واژه “دمنوش لاغری” را جستجو کنند.

اگر به جای شما رقیبانتان در شبکه های اجتماعی و موتور های جستجو از شما فعال تر باشند، امکان افزایش مشتری آن ها نسبت به شما بسیار زیاد است!بنابراین حتما مطمئن باشید که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و فضای وبسایت جایگاه خوبی داشته باشید و مطمئن باشید که به هر حال کاربران شما را خواهند دید.

خدمات ایران ون در زمینه کرایه ون های تبلیغاتی

ما در ایران ون رنتال جزء اولین مراکزی هستیم که در زمینه کرایه انواع ون های تبلیغاتی فعالیت داریم.همانطور که می دانید در زمینه تبلیغات روی ون یا ون برندد، تمیز بودن و سالم بودن خودروها حرف اول را می زند.بدنه خودرو می بایست کاملا صاف و بدون خط و خش باشد تا طرح تبلیغاتی به راحتی روی آن بنشیند.

تمامی خودرو ها در ایران ون رنتال کاملا سالم و مدل خودرو ها از 2016 شروع می شود.همچنین می توانید از تجربیات ما در زمینه تبلیغات به وسیله ون استفاده کنید تا تبلیغتان هر چه بیشتر بازدهی بهتری داشته باشد.

بیشتر بدانید :اجاره ون بدون راننده؟آیا ممکن است؟