پر فروش ترین ون های دنیا

پر فروش ترین و موفق ترین ون های دنیا 2020

با معرفی پر فروش ترین و موفق ترین ون های دنیا 2020 در این بازار رقابتی خودرو تمامی ویژگی های برترین ون های امسال تا به امروز را خدمت شما عرض میکنیم.

ون ها از سال های دوری مورد استفاده بشر بوده و در زمانهای اولیه به عنوان کاروان ها شناخته شده است و با پیشرفت تکنولوژی به مناسب ترین ون های دنیا رسیده ایم.

4 مدل از ون های پرفروش در سال 2020

کمپانی های خودروسازی با تولید ون ها با آپشن های مختلف در یک رقابت نزدیک برای عرضه ون و گرفتن بازار در دست خود هستند.

در کشور ما تنوع زیادی در خودروهای ون نیست ولی در کل دنیا ون ها و مینی ون ها مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند.

در 5 ماه اول سال 2020 فقط 4 مدل ون پرفروش به تعداد 23585 ون فروش رفته است که به تفکیک برایتان معرفیشان میکنیم.

  1. ford transit custom
  2. ford transit
  3. mercedes-benz sprinter
  4. peugeot boxer

اولین ون پرفروش در 2020 : ford transit custom

ون ford transit custom 2020

ون  ford transit از سال 1953 تا به امروز در کشور های مختلفی تولید شده و بار گذر زمان مدل ها و کلاس های مختلفی از خودرو عرضه شده و در حال حاضر با بهترین آپشن ها در بازار موجود است.

در سال 2020 مدل ford transit custom با بالاترین تعداد فروش در رتبه ی اول قرار گرفت این مدل ون در سال 2012 در نمایشگاه ملی انگلیس بررسی و معرفی شد.

این مدل امسال به تعداد 9 هزار و 536 ون فروخته شده است که به نسبت آمار بسیار خوبی برای 5 ماه است.

معرفی ویژگی ها و بررسی فنی ford transit custom

این ون مدلی سفارشی و کوچک شده ی ford transit است که به درخواست مشتری ها تولید آن شروع شد که این خودرو دیفرانسیل جلو است.

این ون خاص و جذاب با ارتقا پیدا کردن طراحی بسیار شیک و لوکس دارد و  برای این مدل کیت کامل بدنه و چرخ های 18 اینچی و اگروز دوگانه در نظر گرفته شده است.

10 ون لوکس مسافرتی دنیا

10 ون اول لوکس و مسافرتی دنیا که به عنوان کمپر های موفق جهان شناخته می شوند در این مقاله + ویدیو

با به روزرسانی این ون در سال 2018 ون با مشخصات زیر معرفی شد:

کاملا ظاهر بدنه تغییر پیدا کرده به صورتی که کاپوت، چراغ ها ، سپر جلو و جلو پنجره ای متفاوت و جدید طراحی شده همچنین چراغ ها دید در روز و نئون در این ون تعبیه شده است.

زمان خرید این اتومبیل میتوانید پکیج های مختلفی را نیز انتخاب کنید که با هزینه جداگانه برای شما محاسبه میشود.

پکیج تکنولوژی که برای این ون در نظر گرفته شده شامل نور بالای خودکار، کروز کنترل که متناسب با نوع جاده ،ترمز اضطراری خودکار ،مانتیور و دوربین های تعبیه شده برای نقاط کور ، هشدار بخورد از عقب اتومبیل و هشدار تغییر مسیر است.

میشود ظرفیت بار در این ون ها را افزایش داد و برای آن ناو های ماهواره ای تهیه نمود همچنین در بعضی از کشور ها قابلیت high roof را برای ون درخواست بدهید.

این مدل فورد در 100 رنگ بدنه موجود است و سیستم سرگرمی Sync 3 به صورت استاندارد با صفحه ای 8 اینچی است.

اما مهم ترین ویژگی دارای موتور 2.0 لیتری اکوبلو 4 سیلندر توربو دیزل است که قدرت 96 کیلووات و گشتاور 385 نیوتون متر را تولید میکند.

سکوی دوم فروش به ford transit تعلق گرفت

ون ford transit

ون ford transit همان ون اصلی است که از روی آن کلاس های مختلفی مثل ford transit connect و یا همان ford transit custom به روی خط تولید رفت.

فورد ترانزیت در سال 2020 تغییرات کوچکی داشته که بسیار به مزاج مشتریان خوش آمد و همچنان قیمت آن چند هزار دلاری بالا رفت و در 5 ماه اول سال 2020 این مدل ون به تعداد 5114 دستگاه به فروش رفته است.

در این مدل هم تغییرات و پکیج هایی مثل مد کاستوم ارائه شده و همچنین طراحی صندلی های جلو بازبینی شده و فرم جدیدی دارد.

یک سری ویژگی های جدید مثل گمرکن شیشه جلو، برف پاک کن خودکار ، چراغ های حساس به تاریکی و سوییچ قابل برنامه ریزی با کنترل اقدامات راننده را دارد .

این ون دارای موتور 2.0 لیتری یورو 6.2 دیزلی است که قدرت 125 کیلووات و گشتاور 390 نیوتون متر را تولید میکند.

در میان پکیج هایی که به صورت جداگانه درخواستشان را میدهید میتوان گیربکس 6 سرعته دستی را با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تعویض کنید.

چه تعداد mercedes-benz sprinter  در 2020 فروش رفته است؟

ون mercedes-benz sprinter

با فروش 5114 دستگاه ون با اختلاف خیلی کمی این مدل ون بنز در رده سوم قرار گرفت و اختلاف آن با ford transit فقط 84 دستگاه ون است که در طول سال ممکن است جایگاه دوم را برای خود کند.

mercedes-benz sprinter از سال 1995 به روی خط تولید رفت و حتی در شرکت ایران خودرو دیزل هم تولید شد که نسل اول آن در ایران به عنوان آمبولانس استفاده میشد و جدید ترین نسل آن هم در راه کشورمان است تا به عنوان آمبولانس مورد استفاده قرار گیرد.

سومین نسل مرسدس بنز اسپیرینتر از 2019 تا به امروز

نسل اول از اسل 1995 تا سال 2006 و نسل دوم در سال های 2006 تا 2018 عرضه میشد و از سال 2019 تا به امروز سومین نسل که پیشرفت چشمگیری از روز اول داشته است تولید میشود.

در این مدل فاصله ی بین محور ها 3657 میلیمتر است و گنجایش 12 نفر سرنشین را دارد.

مدل 2019 اسپرینتر درارای موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که میتواند قدرت 188 اسب بخار و گشتاور نیروی258 پوند بر فوت تولید کند و جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک دارد.

از آپشن ها میتوان به نمایش نقاط کور ماشین در مانیتور، هشدار خروج از خط و قرار گرفتن بین دو لاین ، ترمز اضطراری ، دوربین360 درجه و … اشاره کرد .

پژو پارتنر با فروش 3905 دستگاه ون در 5 ماه اول 2020

ون peugeot partner محصول سال 2018 است که تقریبا استقبال خوبی از آن شد و امسال تا به حال مقام چهارم را در فروش در سر تا سر دنیا دارد که 8 نفر گنجایش مسافر دارد.

از نظر ظاهر داخلی و خارچی چرخ 15 اینچی، چراغ های هالوژن ، صندلی های پارچه ای، دیفیوزر عقب و رادیو و ضبط دارد و همچنین مجهز به ایربگ و سیستم ترمز ABS است.

ون peugeto partner

مشخصات فنی ون peugeto partner در یک نگاه !

ون پژو پارتنر یک موتور 1.6 لیتری و 4 سیلندر و 16 سوپاپ دارد که قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 152 پوند بر فوت را تامین میکند.

جعبه دنده ی 5 سرعته دستی است و در هر 100 کیلومتر 9.8 لیتر سوخت مصرف میکند و 0 تا 100 آن حدودا 11 ثانیه طول میکشد.

خدمات اجاره ون در سراسر ایران

در ایران خرید ون برای استفاده  شخصی خیلی مرسومنیست و خواهان زیادی ندارد و بیشتر افراد با اجاره کردن هر نوع ونی که بخواهند برا یسفر های دسته جمعی و طولانی اقدام میکنند.

ایران ون رنتال با اجاره ون های تویوتا هایس و … در سراسر ایران از ساده ترین تا تشریفاتی ترین سفرها را همراه شماست و خدمات اجاره ون را با مجرب ترین راننده ها ارائه میکند.

ون vauxhall vivaro

10 مدل از ون های مورد توجه در انگستان april 2020

  1. mercedes-benz sprinter با فروش 814 دستگاه ون
  2. peugeot boxer  با فروش 301 دستگاه ون
  3. vauxhall vivaro با فروش 257 دستگاه ون
  4. ford transit custom با فروش 144 دستگاه ون
  5. Isuzu D-max با فروش 142 دستگاه ون
  6. ford transit  با فروش 138 دستگاه ون
  7. nissan NV200 با فروش 131 دستگاه ون
  8. mercedes-benz vito با فروش 125 دستگاه ون
  9. lveco daily با فروش 115 دستگاه ون
  10. citroen berlingo  بافروش 102 دستگاه ون

قوی ترین موتور برای ون

در کورس های رقابتی برای عرضه ی بهترین ون رقابت به شدت تنگاتنگ است و از ظاهر ماشین گرفته تا مسائل فنی برای ون را شرکت ها به روز میکنند و هر سال با مدل های جدید ون دیده میشوند.

کمپانی فورد در سال 2019 اعلام کرد که با موتور 2.0 لیتری دیزل جدیدکه قدرت 183 اسب بخار دارد برای transit custom sport میخواهد  طراحی کند که با عملی شدن این طرح فورد قوی ترین موتور در ون ها را تا به امروز داشته است.

امیدوارم مطالب برای شما سرگرم کننده بوده باشه و از نظر آموزشی اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار داده باشد و همچنین به شما توصیه میکنم با ون ها لوکس و یا عادی حتما برای یک بار هم که شده سفر های دست جمعی را امتحان کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *